خسروی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: رشد کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی مطلوب است
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: رشد کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های مختلف مطلوب است.

خبرگزاری فارس: رشد کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی مطلوب است
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، دو عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عصر امروز از روند فعالیت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت بازدید کردند.

نماینده مردم تربت حیدریه، راوه و مه‌ولات در مجلس در جریان بازدید مذکور رشد آموزش عالی کشور را مطلوب دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مسئولان نظام به رشد علمی و اقتصادی تأکید داشتند و در این زمینه از دانشگاهیان انتظار می‌رود تلاش کنند تا بتوانیم حماسه سیاسی را به حماسه اقتصادی تبدیل کنیم.

ابوالقاسم خسروی در ارزیابی خود از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت، اظهار کرد: مدیریت این واحد دانشگاهی توانسته است در کنار تعلیم و تربیت فعالیت‌های مطلوب و موثری برای ارتقای بصیرت‌افزایی دانشجویان داشته باشد که جای تحسین دارد.

وی خاطرنشان کرد: با حضور دکتر دانشجو در دانشگاه آزاد سرانه هر دانشجو در امور فرهنگی دو برابر شده و در سطوح مختلف اساتید، کارکنان و دانشجویان رویکردی فرهنگی، ارزشی و انقلابی اتخاذ کرده است. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رشد کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های مختلف مطلوب است و باید از تمام ظرفیت‌های این دانشگاه در سراسر کشور استفاده بهینه شود.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید مذکور هدف از سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی را به منظور شناخت ظرفیت‌های موجود، فهم عمیق‌تر موانع و مشکلات، ارائه راهکارهایی برای تقویت بیشتر ساختارهای آموزشی، تحقیقاتی و فناوری به استان گیلان ذکر کرد.

علیرضا منظری توکلی با بیان اینکه دانشگاه‌های گیلان در سمت و سوی توجه به مسائل فرهنگی به سرعت در حال حرکت هستند، ابراز داشت: در دیداری که با تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت انجام شد، از وضعیت توجه به مسائل فرهنگی و ارائه خدمات علمی، پژوهشی و نیز رفاهی رضایت داشتند.

وی، اقدام‌های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در فومن و شفت را با وجود مشکلات حوزه عمرانی، مناسب و مجدانه خواند و یادآور شد: وسایل و تجهیزات فراهم آمده در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها در بازدید صورت گرفته در این واحد دانشگاهی مناسب است.





تاریخ: دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 110112
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت